Úvodní stránka › Vzkazy › Pro členy › Vydej povolenek pro rok 2022
- Toto téma je prázdné.
-
AutorPříspěvky
-
PavelHost
Dobrý den, bude možné vyřídit doklady pro rok 2022 v prosinci tohoto roku?
Děkuji.MazenauerHostNebude.Doklady pro rok 2022 se budou vyřizovat od úterý 4.1.
PavelHostA důvod proč?
Aby nás v lednu nestálo ve frontě málo?PavelHostZdravím přátelé,
tak jsem dnes zavítal do sídla naší organizace zakoupit novou povolenku. No zažil jsem tu, už ledasco, frontu dlouhou i ještě delší, v zimě, chumelenici i v příjemném počasí, ale to co jsem zažil dnes…
Nevím píše se mi těžce, ale nemohu jinak. Při příchodu jsem si stoupl na konec 10 m fronty, a říkal si, že dnes by to mohlo jít dobře, za chvilku jeden kolega z výdeje odemkl dveře a výdej mohl začít… 10 m fronta předem nou, byla na 2 hodiny. U výdejních okýnek, pořád téměř ti stejní lidé, ale zmatků u nich nespočet, Kolegové přede mnou, i já. Jednomu kolegovi špatně zadaná platba na terminálu, jiným nalepené jiné známky na povolenky než chtěli. Prostě neustálý chaos…
Ptám se máme to zapotřebí, zrušila se brigádnická povinnost, vzrostl členský příspěvek, v kterém je dnes schovaný manipulační poplatek, peníze za brigády. Byl by takový problém najmout 2 lidi, kteří jsou v práci s pc víc zruční, aby to trochu odsýpalo. Proč nezadat inzerát. Výdej povolenek je jediná služba MO pro členy během roku ( když nebudu uvažovat, že se za naše peníze nasadí ryby), tak si myslím, že bychom si všichni zasloužili jistý komfort.
Byl jsem překvapen i rekonstrukcí našeho sídla, za naše peníze. Už se těším na schůzi, kde nám bude sděleno kolik to stálo a jaký je z toho prospěch oproti budově před rekonstrukcí.
Jen si říkám jestli ti co si přišli pro povolenku, třeba o hodinu později než já, tam nestojí ještě teď.Vše v dobrém přátelé a na schůzi na viděnou.
Pavel DatinskýHostVážený pane,
standardně se v tomto anonymním veřejném prostoru nevyskytuji, obdobných debat nezúčastňuji a v budoucnu to nebude jiné. V tomto případě jsem však cítil potřebu udělat vyjímku.
Nebudu se vyjadřovat k problematice výdeje povolenek kterou popisujete – nebyl jsem u toho osobně, nicméně, své kolegy, kteří tuto činnost zajišťují dobře znám a občas se výdeje v neaktivní pozici zúčastním. Jejich práce je výborná, daleko za rámec doby výdeje uvedené na žádance a občas chybují i stroje, natož potom lidé. Nestalo se, že by někdo z čekajících odešel neobsloužený i když přišel na řadu dávno po uvedené výdejní době, popř. když v dlani svíral doklady pro dalších pět i více kamarádů – běžná praxe. Je také možnost poslat doklady poštou a ušetřit si případnou frustraci z čekání ve frontě a následnou potřebu nehezky se vyjadřovat o těch, co se situaci s počátečním přívalem snaží zvládnout, zvládají ji, avšak nejsou dokonalí…Myslím si však, že na druhou část Vaší zprávy mohu reagovat značně fundovaně, jelikož se v ní celkem obstojně orientuji a považuji za nutné alespoň částečně uvést věci na pravou míru.
Tak tedy :
– ano, je problém občasně najmout „dva lidi“, jak uvádíte. Zřejmě si neuvědomujete, že pracují s penězi, s osobními daty našich členů, vyjma letních prázdnin celoročně v pravidelných a předem daných termínech. Na těchto pozicích musí být někdo kdo má důvěru prověřenou časem, někdo ochotný nést osobní a hmotnou zodpovědnost, ochotný být ve smluvený čas na smluveném místě, vykonávat svou práci a nedívat se neustále na hodinky – dělají to totiž ve svém volném čase, na úkor svých pracovně-profesních činností a volnočasových aktivit. Nejen oni, ale celý výbor spolku, kontrolně revizní komise, hospodář s pomocníkem…– jediná služba „násada ryb za naše peníze“ ? ! Je také zapotřebí tu násadu v dostatečném množství a kvalitě zajistit, pravidelně kontrolovat stav revíru, řešit případné úhyny a jejich nápravu, kupř. vyřešit do rybníka spadené stromy, každoroční výtěr a odchov plůdku ostroretky, pstruha potočního – selekce, příkrm, pravidelná kontrola stavu rybochovu (vně i uvnitř) který obhospodařují jen a pouze členové výboru a hospodář s pomocníkem – pokusy o zapojení do této činnosti některého z našich členů bydlícího v Ochozi a nejbližším okolí opakovaně selhaly pro nezájem.
Dále každoročně provozujeme a organizujeme dětský rybářský kroužek, dětské rybářské závody v Holáskách v organizační režii výboru místní skupiny pod vedením p. Hrušky, zajišťují se sponzoři na tombolu a občerstvení zdarma pro !!! všechny !!! dětské účastníky.
Administrativa potřebná pro činnost a provoz spolku je každoročně ve větším a větším objemu, což znamená více a více potřebného času – NAŠEHO VOLNÉHO ČASU , který do této činnosti rádi investujeme, protože nás baví a výsledky jsou vidět jak v sumářích členů, tak i na rybochovu, fungování spolku atd.
A za Vaše peníze, dovolím si upřesnit, si koupíte doklady potřebné k rybolovu, které, jak soudím z faktu že si je kupujete v první možný den výdeje, využijete beze zbytku, což je dozajista dobře a jejich cena se Vám možná i násobně vrátí v podobě kvalitního úlovku. Doufám. Volení zástupci spolku se starají o to, aby se z utržených prostředků za prodej povolenek uhradily potřebné odvody ve prospěch svazu, revír se naplnil rybí obsádkou v co nejlepší kvalitě a množství po celou sezonu, byl zajištěn chod spolku a s případným přebytkem hospodařili co nejlépe. Právnickou mluvou „s péčí správného hospodáře“. Pokud alespoň částečně rozumíte všeobecné situaci, která se od loňského roku okolo nás všech děje, jistě mi dáte za pravdu, že investice do rekonstrukce (či pořízení) nemovitosti je ten nejlepší způsob, jak se dají prostředky uložit a zhodnotit a to se nám na sto procent povedlo. Jiných možností spolek, jakožto nezisková organizace, ani moc nemá.Jsem přesvědčen o tom, že drtivá většina našich členů naši práci vidí v pozitivním světle a problematika naší činnosti se pro ně nesmrskne na „dejte mi doklady, nasypte ryby za naše peníze, a jestli bude fronta, nebo něco spletete, tak to všem pěkně napíšu“, ale vědí co ta práce (nejen ta za okénkem výdeje dokladů) obnáší. Uvědomují si, že sídlo spolku patří SPOLKU, současný výbor si jej nikam neodnese a ti co přijdou po nás budou mít k dispozici perfektní zázemí ke své práci potřebné – kancelář, učebnu, výdejní prostory, zázemí, vytápěnou čekárnu (s WC) pro členy čekající na odbavení…
Také se těším na schůzi a doufám, že bude možnost tyto a podobné otázky probrat osobně.
Pavel Datinský, jednatel spolku. -
AutorPříspěvky